Hogyan legyen hatékony hirdetésed?

  1. Az első benyomás számít! Az ingatlanhirdetés főcíme és első mondata legyen figyelemfelkeltő és vonzó, így megragadhatja a potenciális vevők figyelmét. Például, „Gyönyörű kilátás a Dunára! Ez az otthon mindent tartalmaz, amire csak egy 2 gyermekes családnak szüksége van.”
  2. Adj pontos információkat és ne túlozz! Az ingatlanhirdetésben pontosan és részletesen írd le az ingatlan tulajdonságait, beleértve a méretet, a szobák számát, az elhelyezkedést, az építési anyagokat, a környezetet stb. Az információk hiánya vagy pontatlansága elriaszthatja a potenciális vevőket.
  3. Az egyedi tulajdonságokat emeld ki! Az ingatlanhirdetésben hangsúlyozd azokat a tulajdonságokat, amelyek megkülönböztetik az ingatlant a többi hasonló ingatlantól, például egy medencét, egy kandallót vagy egy saját parkolóhelyet.
  4. Használj vonzó képeket:!A képek segítségével a potenciális vevők látják, hogy milyen az ingatlan kinézete. Fontos, hogy minőségi és vonzó képeket használj, amelyek jól mutatják be az ingatlant. Manapság többen a szöveget el sem olvassák! A képeket és az alaprajzot nézik meg és ha az felkeltette az érdeklődésüket utána olvassák el a szöveget!
  5. Használj alaprajzot! Kevés fontosabb dolog van egy ingatlannál mint a beosztás, a fő, mellékfalak elhelyezkedáse, a nyillászárók helye és nagysága, a helységek funkciója vagy mérete. HA nincs profi alaprajzot, egy rajzolt skicc is jobb a semminél.
  6. Mutasd be a környéket! Az ingatlanhirdetésben használj olyan kifejezéseket, amelyek előnyösek az ingatlan szempontjából, például „népszerű környék” vagy „közel az iskolához”. Az ilyen kifejezések vonzóbbá teszik az ingatlant.
  7. Határozd meg pontosan az árat! Az ingatlanhirdetésben pontosan határozd meg az árat, és ne hagy ki semmilyen díjat vagy költséget. Ez segít elkerülni a vevők és eladók közötti félreértéseket! Pl. gyakori hiba, hogy nem tüntetik fel a hirdetésben korrekten, hogy a kocsibeálló vagy tároló nem képezi a vételár részét, hanem külön vásárolható meg.
  8. Figyelj oda a stílusra! A hirdetésed szövege legyen közvetlen stílusú, de informatív! 2,5 percnél ne tartson tovább elolvasni, ha túl bonyolult, amit hirdetsz, pl, 100 szobás kastély 50 hektáros parkkal, inkább ajánld fel, hogy a komoly érdeklődőknek küldesz dokumentumokat. Ha csak nem vagy humorista kerüld a viccelődést az ingatlanhirdetésedben. Ami számodra jópofa vagy vicces egy komoly vevőnek, aki egy élet megtakarítását kívánja elkölteni nálad lehet, hogy nem az.
  9. Használj pontos nyelvezetet és kerüld a közhelyeket! Az ingatlanhirdetés nyelvezete legyen pontos és jól megfogalmazott. Kerüld a túlzott lelkesedést vagy az álságos kijelentéseket, amelyek csalódást okozhatnak a vevők számára. TOP közhelyek, amiket Te inkább NE használj:
  • Madárcsicsergéses
  • Ősfás
  • Egyedi stílusban felújított
  • Frissen festett
  • Retro hangulat
  • Már csak néhány napig eladó
  • Csak ** hó **ig adom ennyiért
  • Óriási árcsökkenés
  • Akció
  • kedvezmény
  • Nincs párja
  • Nincs konkurenciája
  • A legjobb a városban

Sok sikert a hirdetésed megírásához.! Úgy érzed elakadsz és segítségre lenne szükséged? Fordulj hozzánk ezzel is bizalommal. Rövid határidővel akáér még aznap összetesszük profi hirdetésed szövegét!

Book online now &
SAVE
10%
On Your Ride

About the Author

Subscribe Today

Subscribe to our monthly newsletter to receive all of the latest news and articles directly to your inbox.

Discussion

Testimonials

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.”

Mike Smith – Brooklyn, NY

Related Posts

If you enjoyed reading this, then please explore our other articles below: